Известие

Collapse
No announcement yet.

от 105 към 115 коня жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • от 105 към 115 коня жтд

    Здравейте колеги. Някой има ли успешна преработка на този мотор в 115 да сподели сложно ли е прехвърлянето на инсталацията и гнп-то едно и също ли е?

  • #2
    Каква ти е идеята, защото с ремап само този мотор може да иде на около 140 магарета?
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
      Каква ти е идеята, защото с ремап само този мотор може да иде на около 140 магарета?
      105 коньовия ли ?
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        105 коньовия ли ?
        Да. Така съм "чувал" от хора, които се занимават с това.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          днес се замислих (за дебитомер съм) а 115 коня мотора е по модерния, с променлива геометрия, дават го с малко по-нисък разход на гориво, механично двата мотора са еднакви. Ако намеря донор и се спазарим за цена (комп инсталация турбо и колектори + капак клапани) за прилична сума да се заиграя с модернизацията. Ако за инсталацията се разковава много колата, ще си взема дебитомер и ще си свиркам на 105 магарета А за мапери много станаха, но не знам на кой да се доверя, а някъде четох, че това турбо на 105 коня не се "рециклирало " може би грешна информация.

          Comment


          • #6
            Не се рециклира, защото не се чупи.
            Викаш зареди дебитомер, ще правиш цяла кола.
            То е ясно какво ще направиш, но все пак успех.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              не заради дебитомера, но ако е елементарна процедурата (вече тези части не са скъпи втора ръка) Ако е сложна и изисква много разглобяване ще и взема само дебитомер (който най-вероятно ще си изкара гаранцията и край.)

              Comment


              • #8
                Всичко става и е мн. лесно само да си намериш читава инсталация без да са рязани кабели от нея,правил съм го поне на 15 коли вс. си става супер,
                и разхода е по нисък и колата върви по добре
                SPRINTAUTO service
                0893277773

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                  Не се рециклира, защото не се чупи.
                  Викаш зареди дебитомер, ще правиш цяла кола.
                  То е ясно какво ще направиш, но все пак успех.
                  наистина не се чупи - щом Румен вика че знае само за 2 умрели турбини от 105коньовите.
                  Па и се намират резервни за 100-на лв че и по-малко.
                  Не се занимавай с глупости - смени си дебитомера + ремап за 300-400лв и пей сърце
                  ALFA 156 1.9JTD '98
                  ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

                  Comment


                  • #10
                    бахти ремапа за 300-400 лева ?!?!?!?! яла в Пловдив щи е ремапнем за 100 лева и ще имаш за едно чеверме пари
                    JTD 105+

                    Comment


                    • #11
                      Абе мапери много станаха. Четох една "статия" в която се описва как повечето мапери вдигат по няква карта с проценти горивото без реално да виждат или знаят за какво са тези стойности.

                      Comment


                      • #12
                        Карал съм 105 коня и сега съм с 115, и мога да кажа че разхода на 115 коня мотора си е по - голям. Ама знам ли може крака ми да в станал с 1 литър по-тежък

                        п.с. 115 коня ми е с ремап, но и 105 коня също съм я карал и засичал с ремап.
                        Last edited by PagkoTo; d.m.y г., 01:06.
                        Алфа Brera 2.2 JTS 185 к.с. - новото бижу
                        Алфа GT 1.9 JTD 16V 150 к.с - бившата красавица
                        Алфа 147 1.9 JTD 8V 115 к.с. + чип ~140 коня под капака бивша красавица
                        Алфа 145 1.9 JTD 8V 105 к.с - първата любов

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                          бахти ремапа за 300-400 лева ?!?!?!?! яла в Пловдив щи е ремапнем за 100 лева и ще имаш за едно чеверме пари

                          Колегата искаше да каже Дебитомер + ремап за 300-400
                          Alfa Romeo 156 2.4 20v "TI" - Ex ..
                          Alfa Romeo 147 2.0 TS Selespeed - Ex ..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 105hp - Ex..

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                            бахти ремапа за 300-400 лева ?!?!?!?! яла в Пловдив щи е ремапнем за 100 лева и ще имаш за едно чеверме пари
                            Мога ли утре да дойда при теб с едно EDC17C59 и да ми направиш ремап за 100 лв.?
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                              Мога ли утре да дойда при теб с едно EDC17C59 и да ми направиш ремап за 100 лв.?
                              Върви с чеверме само.


                              Comment

                              Working...
                              X